piątek, 09 marca 2007
Gazeta.pl szuka specjalisty ds. e-commerce
Choć nie pracuję w Agorze i nie mam z nią nic wspólnego, Robert Biegaj z Gazeta.pl poprosił mnie o to, żeby zamieścić ogłoszenie w sprawie pracy. Zgodziłem się i oto ogłoszenie:

Gazeta.pl szuka specjalisty od e-commerce

Kod ref: RB/EC
(praca w Warszawie)

"Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

- sprzedaż rozwiązań reklamowych z obszaru e-commerce,
- nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,
- negocjowanie warunków współpracy z klientami,
- analizę pozycji rynkowej klientów.

Od kandydatów oczekujemy:

- minimum roku doświadczenia na podobnym stanowisku,
- silnej motywacji do pracy, nastawienia na realizację celu,
- umiejętności przygotowania oferty handlowej i przeprowadzania prezentacji,
- minimum średniego wykształcenia,
- znajomości obsługi komputera (MS Office),
- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.

Znajomość polskiego internetu oraz produktów reklamowych sprzedawanych w internecie będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie medialnej,
- dostęp do najnowszych technologii,
- możliwość stałego doskonalenia kwalifikacji zawodowych.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie zgłoszeń zawierających CV i list motywacyjny na adres rekrutacja@agora.pl koniecznie z kodem ref. RB/EC w temacie e-maila.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli:

„Niniejszym oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Agora S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Czerskiej 8/10, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. Nr 133, poz. 883).”

p.s. Jeżeli szukasz pracownika związanego z e-commerce (a zatem tylko i wyłącznie e-commerce) i nie wystarczy Tobie skorzystanie z yashke.com napisz do mnie. :-)
środa, 13 grudnia 2006
Nowy wygląd bloga
Jak pewnie zauważyliście zmienił się całkowicie wygląd bloga. Razem ze Strzelistudio poradziliśmy sobie z ograniczeniami Bloxa (w zasadzie dostęp mamy tylko do CSS). Całość wygląda tak jak sobie tego życzyłem z kilkoma małymi drobiazgami (np. nie ma możliwości podlinkowania logotypu). Link do strony głównej znajduje się zatem w dziale linków, tuż pod kalendarzem.

Napiszcie co myślicie o zmianie. Generalnie jest to grubsza sprawa, niebawem powstanie oferta z bliźniaczym designem, ale o tym poinformuję w swoim czasie.

Podobnie jak w zeszłym roku zapowiadam, że już niebawem blog znowu zacznie żyć. Tymczasem zapraszam do współpracy wszystkich zainteresowanych pisaniem na blogu. :-)

Wojtek
niedziela, 26 listopada 2006
Ocena satysfakcji z jakości obsługi klienta na przykładzie Allegro
Od pewnego czasu, z pewnych względów (napiszę o tym niebawem), sprzedaję trochę na Allegro. Ze względu na mój błąd usunięto mi jedną aukcję. Zostałem o tym oczywiście poinformowany w e-mailu. Tam też znajdował się link do formularza kontaktowego, z którego mogłem skorzystać, aby uzyskać więcej pomocy. Oczywiście napisałem do Allegro list, bo do końca nie byłem pewien dlaczego aukcja została usunięta.

Odpowiedź uzyskałem mniej więcej po 24h. W zasadzie dowiedziałem się wszystkiego co chciałem. Myślałem, że na tym sprawa się zakończy. Ale... Allegro mnie zaskoczyło. Po kilku dniach dostałem maila z prośbą o ocenę mojej satysfakcji z udzielonej odpowiedzi.

Treść listu:

"Witaj!

Zapraszamy do udziału w krótkiej ankiecie, która bada poziom satysfakcji z odpowiedzi udzielonej na Twój e-mail z dnia 2006-11-20 11:44:04, "Zespół Allegro: aukcje/przedmioty zostały usunięte" (zobacz treść).

Aby wziąć udział w ankiecie, prosimy kliknąć w link:
[tutaj link]

- Twoja opinia jest dla nas istotna, a wypełnienie ankiety pomoże nam lepiej dostosować obsługę do potrzeb Użytkowników.

- Ankietę można wypełnić w ciągu 7 dni od wysłania tej wiadomości.

Dziękujemy!

Jeśli w przyszłości nie chcesz otrzymywać tego typu powiadomień, zaloguj się na swoje konto w Allegro i dokonaj zmian w Ustawieniach."

Po kliknięciu w formularz kilka prostych pytań typu "na ile jestem zadowolony z udzielonej odpowiedzi przez pracownika Allegro", "czy udzielona odpowiedź była zrozumiała", "jak oceniam długość listu", "ile listów musiałem wymienić z pracownikiem Allegro". Odpowiedź na ankietę zajęła mi chyba 30 sekund. Całość jest tak zorganizowana, że ankietę można skojarzyć z konkretną odpowiedzią, a zatem konkretnym pracownikiem z obsługi klienta.

Samo rozwiązanie jak dla mnie bombowe. Bardzo fajny sposób na to, aby sprawdzić we własnym zakresie (pomijając zewnętrzne audyty) jakość obsługi klienta. Rozwiązanie pomocne szczególnie dla dużych biznesów, które zatrudniają kilka osób do obsługi klienta. Polecam. :-)

Wojtek

sobota, 11 listopada 2006
Zmiany na blogu - nowy pisarz :-)
Jak zauważaliście blog w ostatnich tygodniach trochę przycichł. Jest mniej notek. Powodem tego jest to, że ostatnio mam trochę mniej czasu na pisanie nowych tekstów. Na szczęście z odsieczą przyszedł Mikołaj Wezdecki, który zasilił szeregi blog.

Kim jest Mikołaj?

Sam o sobie pisze tak:

"Moja przygoda z E-commerce zaczęła się jeszcze w Liceum. Założyłem sklep internetowy z deskorolkami. Sprzedaż bardzo szybko przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Biznes, który miał pomóc dorobić do kieszonkowego zmienił się w kilku osobową firmę.

W latach 2005r. – 2006r. pracowałem jako Kierownik Działu Marketingowego w sklepie Hoopla.pl Byłem odpowiedzialny za wdrożenia nowych funkcjonalności, ergonomię serwisu, marketing i rozwój.

Aktualnie realizuje projekt e-commerce dla jednej z największych Polskich sieci sklepów fizycznych. Więcej na ten temat wkrótce.

E-commerce to moja wielka pasja, dlatego postanowiłem się dzielić swoją wiedzą i opiniami na łamach tego Bloga.

Jeśli masz jakieś pytania, pomysły - pisz."

Co to oznacza dla bloga?

Oznacza to tylko tyle, że od dzisiaj pisać będziemy we dwóch. Czytelnicy otrzymają więcej notek, a ja sam pewnie zmobiluzuję się do częstszego pisania. Od teraz każda notka będzie podpisana imieniem autora.

Uwaga! Jeżeli interesowałoby Ciebie pisanie tego bloga razem z nami napisz do mnie.

Wojtek


niedziela, 25 grudnia 2005
Blogi, blogi, blogi...
W świąteczne popołudnie znowu napiszę o blogach, bo w ostatnim czasie trochę się wydarzyło w tej materii.

Przede wszystkim już wszystkie czołowe portale mają swoje blogowe platformy - WP.pl już na wstępie niektórych rozśmieszyło, z kolei Interia.pl też niczym szczególnym nie zachwyciła. Choć większość tych "poważnych" blogów używa raczej rozwiązań takich jak Wordpress osobiście na Blox.pl narzekać nie mogę, bo porównując go ze swoimi blogowymi odpowiednikami na innych portalach wypada korzystnie.

Kolejnym blogowym wydarzeniem jest uruchomienie bloga przez sklep E-lady.pl. Nad całością czuwa agencja interaktywna Janmedia.pl. Jak donoszą autorzy "pamiętnik" ma zawierać również notki dotyczące e-commerce. Na razie ich brakuje, ale to przecież dopiero początek. Ciekaw jestem jak to się potoczy dalej. Generalnie jednak już na wstępie należą się duże brawa za sam pomysł i realizację. O blogach miałem już okazję pisać wcześniej. To chyba w tej chwili jedyny otwarty blog uruchomiony przez sklep. Jeśli się mylę proszę o sprostowanie i ujawnienie się. Zachęcam innych do takich rozwiązań, a pisarkom z E-lady.pl życzę połamania piór. ;-)

Trzecia "blogowa" informacja (choć nie do końca) to uruchomienie blogu przez zespół tworzący nową porónywarkę cen Nokaut.pl. Jeśli chodzi o blog pomysł oczywiście jak najbardziej godny pochwały. Sam serwis może okazać się "nokautowym" wejściem w rynek ecommerce w 2006 roku - zapowiada się na coś użytecznego, zaawansowanego i kompleksowego. Konkurencja z pewnością spać nie będzie - zyskają klienci sklepów i same sklepy.

Podsumowując temat blogów - myślę, że w Polsce powoli przestają kojarzyć się z tymi, które bardzo trafnie określił Paweł Tkaczyk. A wszystko wskazuje na to, że będzie coraz lepiej.

p.s. Myślę, że w 2006 roku będę mógł wrócić do częstych aktualizacji na blogu. Zachęcam zatem do odwiedzin i pozdrawiam ciągle świątecznie. ;-)
 
1 , 2